مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:452023-09-26حوادث

کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی به بهانه فروش ماشین آلات راهسازی و ساختمانی


فردی که با درج آگهی فروش بیل مکانیکی در یکی از سایت های آگهی محور اقدام به کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی از یک شهروند شیرازی کرده بود، - ایسنا/فارس رییس پلیس فتا استان فارس گفت: فردی که با درج آگهی فروش بیل مکانیکی در یکی از سایت های آگهی محور اقدام به کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی از یک شهروند شیرازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس امیرحسین سلیمانی امروز، 4 مهرماه بیان کرد: در پی شکایت مردی میانسال مبنی بر کلاهبرداری از وی از طریق خرید ماشین آلات راهسازی و ساختمانی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی بیان داشت که در یکی از سایت های مجازی، با یک آگهی تحت عنوان فروش بیل مکانیکی برخورد و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، در چندین مرحله در طول یک ماه جمعاً مبلغ 30 میلیارد ریال وجه نقد به عنوان پیش پرداخت به وی پرداخت و پس از اخذ پول به بهانه های واهی از ارسال بیل مکانیکی خودداری کرد.

رییس پلیس فتا استان فارس اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را در یکی از استان های مرکزی شناسایی و دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی به بهانه فروش ماشین آلات راهسازی و ساختمانی

کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی به بهانه فروش ماشین آلات راهسازی و ساختمانی